17 Nisan 2014 Perşembe

Tinker Bell ve Korsan Periler

Allah’ın sevgili kuluyum vallahi…

Daha önceden “Tinker Bell” yazımı okuyanlar bilirler. Henüz vizyona girmeyen Tinker Bell ve Korsan Periler filmine gitmeyi kızımla çok istiyoruz. Mayıs sonu gösterime gireceği için de sabırla bekliyoruz. Amaaa artık beklememize gerek kalmadı. Şöyle ki Migros bir kampanya başlatmış. Kampanya detayları:




Ben Migros’un 23 Nisan Şenliği ile ilgili kataloğunda bu kampanyayı görünce o kadar mutlu oldum ki! Hemen Disney Balparmak ürünlerinden ve sütlerinden alarak 10 TL’yi tamamladım. Fişte sinema ile ilgili kodu Migros müşteri hizmetlerini arayarak aktif hale getirdim ve iki kişilik yerimizi ayırttırdım.



Bekle bizi Tinker Bell, 26 Nisan özel gösterimine geliyoruz!!!



Bahar çok şanslı değil mi? :))



Yaşasın Tinker Bell



Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder