24 Nisan 2014 Perşembe

Tavsiye : Mustela Gunes Kremi + After Sun


Herkese merhaba,

Bugün sizlere yazın vazgeçemediğimiz bir üründen bahsedeceğim: Mustela Güneş Kremi

İki yıl önce keşfetmiştim bu ürünü. Özellikle bebek ve çocuklar için geliştirilmiş, paraben içermeyen yazın güvenle kullanabileceğiniz bir güneş kremi. Kofre şeklinde yanında güneş sonrası nemlendiricisi ile birlikte satın alındığında çok daha ekonomik.



Geçen yıl aldığım güneş kremini ( SPF50+), ben de beyaz tenli bir anne olduğum için, öğle saatlerinde kendime de kullanmıştım. Ona rağmen yaz boyu bitmeden herkese yetti, bereketli bir ürün yani. Yalnız geçen sene kullandığım krem şeklindeydi. Deniz kenarında sorun olmuyor da mesela parka giderken kızımın yüzüne sürdüğümde beyaz bir tabaka kalmaması için biraz uğraş vermek gerekiyordu.

Bu sene günlük olarak da kullanabilmek için sprey şeklinde ve 200 ml olan üründen sipariş ettim. Mustela güneş kremi (sprey) 200 ml büyük boy + 125 ml after sun fiyatı  65 TL’dir.



Onun dışında size başka bir tavsiye daha diyelim ki güneş sonrası sürülen nemlendiriciyi yazın bitiremediniz, onu her banyodan sonra cocugunuzun vücuduna sürerek kışın bile normal bir nemlendirici yerine kullanabilirsiniz. Ben kendime bile kullanıyorum.

Eee nasıl olsa ilerde kızım hep benim şeylerimi kullanacak, ben de fırsat varken onunkileri kullanayım değil mi? :)

Yaz gelsin artık!

Yaşasın yaz mevsimi…

Sevgiler,  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder