21 Nisan 2014 Pazartesi

iyi ki kızım var! ;)

Kimse alınmasın ama bu hayatta insanin bir kızı olmalı bence. Küçük yaşta bile annenin eli kolu oluyorlar, yardım etmek o kadar hoşlarina gidiyor ki...

Benim Baharım, her konuda bana yardımcı oluyor. Mesela pazar günü klasik sucuklu yumurta kahvaltısında sucukları tavaya o dizdi, yumurtaları tabağa kırdı, ( çok da güzel kırıyor,  sarısını bozmadan ) karıştırdı, sonrasında masayı kurdu. Kahvaltı hazır olduğunda herkesi sofraya davet etti.



Sonrasında evi temizlerken benim arkamdan yerleri sildi. Benim de o kadar hoşuma gidiyor ki, bir şeyleri yaptığını görmek ve gerçekten o kadar da güzel yapıyor ki…



Vee en sevdiği şey bezelye ayıtlamak!

Pazardan bezelyeyi alıyorum. Yere örtü serip üzerinde oturuyoruz birlikte. Ben çok az açarak bezelyeyi Bahar’a uzatıyorum, o da içlerini boşaltıyor. Ev işi yaparken de çocuklarımıza sorumluluk vererek onlarla ilgilenebiliriz hem de onlar da yeni şeyler öğrenmiş olurlar.



Aksam kızımın eli değdiği için mi bilmiyorum ama bezelye yemeği çok güzel olmuştu. O da emeği geçtiği için mi bilinmez yemeği çok beğenerek zevkle yedi hepsini! :)



Kızımı çok seviyorum, şimdilik oyuncak fincanlarla bana kahve yapıyor ama birlikte oturup kahve içeceğimiz, dertleşeceğimiz günleri de sabırsızlıkla bekliyorum.



Yaşasın Bahar, iyi ki varsın Bahar!



Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder