9 Mayıs 2017 Salı

Deniz Kızı Ariel - 6 yaş doğum günü

Uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba,


İki çocuklu hayatta adım attıktan sonra bloga pek yazı yazamaz oldum ama özel günleri geç de olsa paylaşmak istedim. 6. dogum günü konseptimiz Deniz Kızı Ariel oldu.



  • Öncelikle internet üzerinden ikinci el Deniz Kızı kostümü satın aldım. Zaten cocuklar bu kostümleri çok giymedikleri için yeni gibi oluyor.


  • Sonrasında Bahar'ımın bu elbise ile fotografını cekip pastanın üzerine süslemesi için pastane ile anlaştım.


  • Pinterest yardımıyla ev süslerini hazırladım.
  • Baloncuk tabancası aldım. Bahar tam içeri girerken her tarafı baloncuklar ile kaplamayı hedeflemiştim, çok da güzel oldu.


  • Küçük para şeklindeki çikolatalardan aldım, hazine sandıgındaki altınlar misali para çikolataları ufak bir kutuya koydum.




  • Ayaklı oyuncak mikrofon ile iyi ki dogdun Bahar diye sarkı söyleyen herkese bu çikolatalardan ve sürpriz olarak özel bastırdıgım Bahar'ın fotograflarından hediye ettim.




Bahar'ın dogdugu günden altı yaşına kadar olan güzel fotografları ise televizyon ekranında slayt şeklinde sürekli açıktı. Herkes çok eğlendi. Umarım siz de bu fikirleri beğenir ve cocuklarınıza çok güzel dogum günü partileri hazırlarsınız.






İyi ki dogmuş benim Deniz Kızı BAHARım!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder