20 Nisan 2014 Pazar

Migros'a gitmeyen kalmasın :))

Her yıl olduğu gibi bu yıl da Migros 23 Nisan’da kırtasiye  ve oyuncaklarda % 50 indirim yapmaya başladı. Kampanya 19- 23 Nisan tarihleri arasında devam edecek. Biz dün sabah ilk iş Migros'a giderek cok guzel oyuncaklar, kitaplar aldik. Normal fiyatı 80TL  olan Babyalive Dis Çıkaran Bebek 40 TL idi. Onun disinda scooter yari fiyatına cok uygundu. Bu ikisini dogum gününde Bahar'a vermeyi düşünüyorum. Disney yapbozlar ve oyun hamurlari, kitaplar, sulu boyalar derken kendimi bayagi kaptırdım zaten. ;)
Kasaya geldigimde koca bir sepet ürün ile karsilastim. Tabi bütçeme göre eleme yaparak bir kaç ürünü bıraktım.  Size tavsiye, mumkunse cocugunuzu goturmeden kendiniz gidin. Cunku sepet dolu olsa da onlar hala raftakileri isteyerek mutsuz olabiliyorlar. Gecen sene öyle olmustu. Ben aldıklarımin bir kismini sakladim. Zamanla vermeyi düşünüyorum.  Parmak boyalari, dogum gunu susleri, balonlar...bunlar da lazım olur diye stokladigim seyler.
Pony’lerin insan seklinde olanlari da vardı. 16 TL Bahar onu görünce o kadar mutlu oldu ki.


Evden çıkarken sana sürpriz alıp donucez dedik, sürekli babannesine "hadi arayalım, nerede kaldılar?" demis. ;))

Siz de geç kalmis değilsiniz,  23 Nisan'a kadar vaktiniz var. Gidin ve cocugunuzu mutlu edin!

Her sey onlar icin...

Yaşasın 23 Nisan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder