28 Mart 2014 Cuma

My Litttle Pony



Çocukluğunuzda siz de uçan bir atınız olsun iştemiş miydiniz? Ben istemiştim, hem de çok. “ Anası neyse danası odur.” :) diye bir laf vardır, bizimki de o misal, benim kızım da pony’lere çok meraklı.

Pony çizgi filmini Minika Çocuk’ta izliyoruz her zaman.
Bir de şansımıza geçen sene 23 Nisan’da çok güzel bir indirime denk geldik. Migros tüm oyuncaklarda ve kırtasiye ürünlerinde  %50 indirim yapmıştı. Biz de  tekli satılan Pony’leri yarı fiyatına görünce bir kaç tane aldık.



Sonra eve gelince baktık ki pony’ler aslında 6 dost ama biz 5 tanesini almışız. Pony’lerin en güzeli olan Rarity’i almayı unutmuşuz. Çizgi filmi izlerken kızım da “Anne, bu biz de yok” diyerek durumu farketti. Ben de biliyorum aslında ve takımı tamamlamayı ben de çok istiyorum ama çocuğuma da her istediği her zaman olmaz düşüncesini yerleştirmek için ona Rarity’i (Haziran ayında) doğum gününde anneannesinin alacağını söyledim. Ve doğum gününde anneannesi ve dedesi ona hem Rarity hem de yanın da Prenses Luna hediye etti.



Bakalım belki bu sene yine oyuncaklarda %50 indirim olursa birkaç hediye daha alabilirim kızıma, ben de nasiplenirim tabii. ;)


2 yorum:

  1. keşke benimde senin gibi anlayışlı bir annem olabilseydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler icin kızları cok özeldir, bunu unutma. Anneni, ilerde anne olunca daha iyi anlayacaksin. Sen de benim gibi kızınla oynarsin ilerde olmaz mi ;)

      Sil