26 Mart 2014 Çarşamba

Dikkati Güçlendirme Seti

Kızım 3 yaşına girdikten sonra anaokuluna gitmesini çok istedim ama uyum sürecini çabuk aşamadığımız için bu hevesimiz yarım kaldı. Ben de ona, evde bir şeyler ögretmek amaçlı eğitim setleri araştırmaya başladım. Anaokullarında kullanılan setlerden mi olsun yoksa aylık dergi aboneliği mi olsun diye kara kara düşünürken karşıma Adeda Yayıncılık Doç. Dr. Osman Abalı'nın yazdığı "Dikkati Güçlendirme Setleri" çıktı.




3 yaş seti örneklerini aşağıda gösterdim.


Baharım bu setlerdeki soruları dogru yaptıkca çok mutlu oluyor. Her aksam ögretmencilik -Bahar öyle söylüyor- oynuyoruz. Televizyon kapanıyor. Masada oturarak dersimize baslıyoruz. :)

Beni bilen bilir, ben oldum olası ders çalışmayı çok severim. Sanırım kızıma da bunu aşılamayı başardım. :) Sette 3 kitap mevcut. Sorular yaş seviyesine uygun, dikkat odaklı sorular var. Hangisi uzaktadır, hangisi büyüktür... ayrıca yapboz parçaları gibi eksik parçaları tamamlayacağınız çıkartmalar da var. Onları da severek yapıyor Baharım.


3 yaş seti bitti, 4 yaşına gelmeden biz 4 yaş eğitim setini aldık hatta çalışmaya başladık bile. :)






5 yorum:

  1. Merhabalar, ben de bu seti almak istiyorum. Suan plus diye geciyor. Merak ettigim ahsap kuplerin nasil kullanildigi, kitaba nasil dahil edildigi.nette gordugum kadariyla ust uste kule yapilmis..Demek istegim siz kullandiysaniz eger,beni biraz bilgilendirirmisiniz. Almayi dusunuyorum.Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, ben de bu seti almak istiyorum. Suan plus diye geciyor. Merak ettigim ahsap kuplerin nasil kullanildigi, kitaba nasil dahil edildigi.nette gordugum kadariyla ust uste kule yapilmis..Demek istegim siz kullandiysaniz eger,beni biraz bilgilendirirmisiniz. Almayi dusunuyorum.Tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, ben de bu seti almak istiyorum. Suan plus diye geciyor. Merak ettigim ahsap kuplerin nasil kullanildigi, kitaba nasil dahil edildigi.nette gordugum kadariyla ust uste kule yapilmis..Demek istegim siz kullandiysaniz eger,beni biraz bilgilendirirmisiniz. Almayi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb benim aldigim sette sadece kitaplar var. Ahsap küpler yeni sanirim. Tanıtım videosunu izlemiştim. Osman bey bizzat kendisi anlatıyordu. Onu youtube dan izleyebilirsiniz. Belki size bir fikir verir.umarim yardimci olmusumdur.

      Sil
  4. Adeda ve Biyosistem Yayıncılık bu işi profesyonel yapıyor. İkisini de akademisyenler hazırlamış. Ben ikisini de kullanıyorum. Biyosistem Dikkat Güçlendirme seti dikkat arttırmanın yanında ingilizce de öğretiyor. 8 kitap var içinde ve fiyatı da daha ucuz. İkisini beraber kullanmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil