27 Mart 2014 Perşembe

Mickey Çılgınlığı!

Kızım oldum olası Mickey ve Minnie’yi çok sevmiştir. Algıda seçicilik ya biz de onu mutlu etmek için farkında olmadan gördüğümüz her Mickey ve Minnie ürününe yönelmişiz.

Bunun sonucunda da aşağıdaki gibi bir tablo ortaya çıkmış da haberimiz yok. :)







Bu arada sabırsız bir çocuğunuz varsa ve çocuğunuza sabretmeyi öğretmek isterseniz bu konuda size bir öneride bulunabilirim. Birkaç ay önce bir gazetenin Mickey eğitim seti kampanyası olduğunu gördük. Reklamlarını izleyince bu eğitim setini almak için kupon biriktirmeye başlamaya karar verdik.


Tabi çocuklar her istediklerinin hemen olmasına alışkınlar. Bu noktada kızıma her gün kupon biriktireceğimizi ve 39 kupon –yani çoook kupon – olunca postacının Mickey CD’lerini getireceğini söyledim. Başta anlamadı, birkaç gün CD’ler bugün mü gelecek diye sordu.

Sonrasında ona bir görev verdim. Metal bir kalem kutusunu boşalttım. Her gün gazeteyi alıp yanıma gelmesini ve ben kuponu kestikten sonra kuponları buraya koyarak saklamasını söyledim. O kutuyu da kendisinin istediği yere koyabileceğini; fakat bir kupon bile eksilirse postacının bize CD’leri vermeyeceğini anlattım. Sonrasında günler geçti ve kuponlar o kutunun içinde birikmeye başladı. Hem sabretmeyi hem de sorumluluk almayı öğrenmiş oldu böylece.

Kuponlar bittikten sonraki ilk hafta sonu babası sürpriz yaparak CD’leri gazete bayisinden aldı ve postacının CD’leri getirdiğini söyleyerek Bahar’a teslim etti. O an ki mutluluğunu görmenizi isterdim. :) Şimdi o CD’ler kutusunda ve özenle muhafaza ediliyor kızım tarafından. ;)Aynı gazete dönem dönem aynı ürünle ilgili kampanya yapabiliyor, isterseniz takip edin, siz de benim yöntemimi bir deneyin!!!

Ürünleri nerden aldığımı merak edenler serifeyle@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler.



BaharınAnnesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder