9 Ekim 2014 Perşembe

En iyi çocuk filmi – Animasyon - Karlar Ülkesi 



Karlar Ülkesi’ni izlemeyen var mı? Büyük-küçük herkese hitap eden, içinde çok güzel mesajlar içeren, müzikleri ile Oscar’da ödül alan… daha nasıl anlatayım bilmem ki. ;)


Walt Disney filmi, güzel olacak tabi diyebilirsiniz ama bu güzelden de öte. “En İyi Animasyon” ve “En İyi Şarkı” dallarında iki tane Oscar ödülünü alması, eleştirmenlerden övgü alması da bunun bir kanıtı.


Baharım sayesinde, 3D olarak sinemada ailece izleme fırsatı bulduk bu filmi, teşekkürler Baharcım. :) Öncelikle filmin başında karlar üzerimize yağıyormuş gibi hissettik ve bu çok hoşumuza gitti.

Filmin başında Elsa ve Anna adında iki kardeşin “ Kardan Adam Yapsak Senle” şarkısına bayıldık. İlerleyen sahnelerde kardan adam Olaf’ın esprileri ile kahkalara boğulduk ve filmin sonunda verilen sevgi mesajı ile de büyülendik. Bizim ebeveynler olarak vermek istediğimiz mesajları o kadar güzel anlatmışlar ki film bittiği zaman üzüldük.

Filmin müzikleri çok güzel, Aldırma (Let it go) şarkısını kendi kendime kaldığım zamanlarda bile söylediğimi fark ediyorum ve film aklıma geliyor, gülümsüyorum. Demi Lovato da seslendirmiş, klibi de var.

Evde her hafta mutlaka bir kere Bahar hangi filmi izlesem dediğinde “Karlar Ülkesi” lütfen diye ortaya atlıyorum. Ben Bahar’dan daha çok müptelası oldum. Şimdi de yurtdışındaki bir siteden Bahar’ım için kolye siparişi verdim. Üzerinde Elsa ve Anna’nın fotoğrafları var. Bahar izin verirse arada sırada ben de takabilirim. :)



Bu filmin devamının çekilmesini sabırsızlıkla bekliyorum.



Siz de dvd alarak mutlaka izleyin, bayılacaksınız!



Yaşasın animasyon!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder