20 Ekim 2014 Pazartesi

Çocuk Odası İçin Öneriler


Biliyorsunuz Baharım okullu oldu, her gün çok güzel resimler yaparak eve getiriyor. Öğretmeni onlara, ev ödevi vermek yerine, öğrendiginiz şeyleri akşam evde annenize öğretin demiş. O nedenle her akşam o gün okulda ne öğrendiyse bize nasıl yapıldığını öğretmek istiyor. O öğretmen oluyor, ben öğrenci. Hitap şekline dikkat ediyorum. “ Bak, önce beni bir izle güzelim.” diyor.  Demek ki öğretmeni ona bu şekilde davranıyor, ne güzel. Okulda neler yaptığını öğrenmenin en güzel yolu bu, öğretmencilik oynamak!



Baktım ki Bahar pek mutlu bu oyundan, odasına  okul köşesi yapmaya karar verdim. Bu yaz pikniğe gideriz ümidiyle piknik masa ve sandalye takımı almıştık. Bir türlü pikniğe gitmek kısmet olmadı ama bu masanın sandalyeleri minyatür olunca onların Bahar’ın odasında kullanmaya karar verdim. Doğum gününde kullandığımız gökkuşağını da duvara yapıştırınca küçük bir sınıf ortaya çıktı. :)



Bir de IKEA’dan çok güzel kitap rafı almıştık. Onu da duvara monteleyerek tüm kitapların göz önünde olmasını sağlamak istiyorum. Aşağıdaki resimdeki gibi.



Ben kitapları çok seviyorum, kızım da sevsin istiyorum. Şimdiden Kasım ayındaki kitap fuarı için liste oluşturmaya başladım. Güzel bir kütüphanesi olsa kızımın güzel olmaz mı?



Kitap okumak güzeldir!



Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder