16 Ekim 2014 Perşembe

Yüz temizlemek için öneriler

Bir kız annesi olarak ilerde başıma gelecekleri tahmin edebiliyorum. Tüm takılarıma, kıyafetlerime, makyaj malzemelerime el konacak. :) Şimdiden ufak ufak başladı zaten ayakkabı denemeye bizim kız. :)

Hadi gelin biz de şimdi anne olarak onların ürünlerini kullanalım.
Bebekler için kullanılan vücut yıkama jelini, yüzümü  yıkarken kullanabiliriz. Ben her sabah Johnson’s Baby kullanıyorum yüzümü yıkarken, çok memnunum. Bebeklere özel yapıldığı için içerisinde paraben  yok, daha doğal.


Sonrasında da yine hem bebek ve çocuk hem de yetişkinlerin kullanabileceği Topicrem markasının nemlendiricisini kullanıyorum. Ondan da çok memnunum. Cilt bakım uzmanı tavsiye etmişti, denedim. Gerçekten cilde hızla nüfus eden ve anında cildi yumuşatan bir yapısı var.



Hazır ciltten bahsediyorken göz makyajı temizliği için de bir öneri de bulunayım. Göz temizleyicim makyajı tam çıkartamıyor ve sabahları makyaj kalıntıları ile uyanmaktan şikayetçiyim diyorsanız bu ürün tam size göre. Hem fiyatı uygun, hem çok güzel temizliyor ve gözde yağlı bir tabaka bırakmıyor hem de içerisinde paraben yok.



Sizin de bu tarz önerileriniz varsa yorum bırakın lütfen, paylasmak güzeldir!



Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder