16 Kasım 2017 Perşembe

Erkek bebek hastane kapı süsü


Ahmet dogmadan önce kendi ellerimle özenerek bir sürü şeyler hazırlamıştım. Onları blogumda paylaşmadığımı şimdi farkettim.



Hamileleliğimin son ayında, doguma 1-2 hafta kala, tazeliğini koruyabilecek, aşağıdaki kurabiyeleri yaptım. Artık her türlü malzemeye ulaşmak çok kolay. Kral tacı kurabiye kalıbı, mavi şeker hamuru, poşet, mavi kurdele ve isim basımı için isim kaşesi almam yeterli oldu.



Burada dikkat etmeniz gereken şey, pişince kurabiyenin küçülebilme ihtimalidir. Kurabiye tarifi ve içine koyacağınız pudra şekerinin kalitesi önemli yani, çünkü üzerine yapıştıracağınız mavi şeker hamuru büyük kalıp sizi krize sokabilir. Ben de biraz uğraştım ama sonuç aşağıdaki gibi oldu, uğraşıma değdi. Hamur kaşesini de AHMET olarak bastıgım için ayrı bir şık oldu.






Bunun dışında hastaneye ziyarete gelenlere hediye etmek için buzdolabı magneti hazırladım. İçerisine elinde mavi patik tutan Bahar'ın fotografını koydum. Eee kolay değil abla olmak, kardeş kıskançlığını azaltmak için önlem almak gerek. Onu başka bir yazımda ayrı olarak anlatacağım.



Sepeti de kendim süsledim bu arada. Gelelim kapı süsüne, ben öyle özel kapı süsü yaptırmadım.

Bahar'ın kendini ikinci plana atıldıgını düşünmesini istemediğim için farklı bir şey yapmaya karar verdim ve Bahar'ın elindeki mavi patikli fotografını poster yaptırıp hastane odasının kapısına astım. Üzerine de "HOŞGELDİN BAHAR'IN KARDEŞİ AHMET" yazdırdım. Zaten Ahmet anlamayacak, Bahar'ı onure etmek daha iyi değil mi?

Bu poster sayesinde hem gelenler odayı çabuk buldu :) , hem de tüm kat Bahar'ı tanıdı, hemşireler onu gördüklerinde selam vermeden geçmiyorlardı. Bahar kendini çok iyi hissetti, abla olmanın gururunu yaşadı. Hastane kapısının üzerindeki haliyle olan fotografını bulamadım. İlk yaptırdıgım hali ile fotografı aşağıda.





Hepinize sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı diliyorum. Anne olmak güzeldir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder