10 Ekim 2017 Salı

Küçük adam 2 yaş doğum günü





Ahmet'in ikinci doğum günü için özendim tabi. Çocuk, ilerde fotoğraflara bakıp annem bana hiç doğum günü yapmamış demesin. Evde aile arasında kutladık. Süslemeler ve pasta benden, geri kalan yemekler gelenlerden oldu. Sarmayı anneanne, patates salatasını babanne, kısırı yenge yaptı. Biz de Bahar'la bıyık kurabiye ve trileçe yaptık. Neden bıyık kurabiye; çünkü küçük adam oldu artık benim oğlum.

Bıyıklı gömleği Koton'dan almıştım. Konsepte uygun olunca dogum günü kıyafetimiz hazır oldu bile. Erkek çocukların işi kolay, bir gömlek bir pantolon yeterli. :)

Pasta yine Seyran'dan, taze ve çok lezzetli.



Süslemeler Sosyopix'ten. Sosyopix'te fotoğrafları kart şeklinde üzerine not düşerek bastırıp, panoya 2 şeklinde yapıştırdım. Ahmet'in iki yaşına kadar olan tüm fotolarından 36 adet bastırdım. Siyah çerçeveli ve üzerine beyaz not yazdım, harika oldu. Zaten Vodafone ile kazandığım indirim ve ücretsiz kargo ile çok hesaplı oldu. Doğum günü sonrası herkese bu fotografları hediye ettik. Herkes memnun kaldı açıkçası.



Uçan balon ve bıyık çıkartmaları ile süsleme de tamamlanmış oldu.

Mum üflemeyi çok sevdi Ahmet, Allah nice doğum günlerini birlikte kutlamayı nasip etsin. Çabuk büyüyorlar. Biz de büyüyoruz onlarla, çok seviyorum çocuklarımı çoook. İyi ki doğurmuşum! :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder