7 Mayıs 2014 Çarşamba

Harflerle Tanışma ;)

Baharım harfleri tanımaya başladı artık. Bizde de yazı tahtası vardı, (zamanında benim de üzerinde ders çalıştığım tahta) şimdi kullanmak kızıma kısmet oldu. :)





Bahar “A” harfini yapmayı çok seviyor. Üçgen yapmayı biliyor ya ondan kolayina geliyor. Sadece alttaki cizgiyi biraz yukari yapiyor, o kadar. ;) Bahar isminde de A harfi olunca dedim ki artık adını yazma çalışmalarına başlayabiliriz. Aslında tahtada ilk başlarda şekilleri yapmayı öğrendi. Ben noktalarla şekilleri belli ediyordum, o da çizgileri birleştirerek üçgen, kare yapıyordu. Bir çeşit noktaları birleştir oynuyorduk yani.

Harflerle neden bunu yapmayalım dedim ve nokta nokta koyarak “Bahar” yazdım. Baharımın da bu noktaların üzerinden gitmesini istedim. Çok hoşuna gitti.



İşte Bahar’ın adını yazdığı ilk an:





İsmin altındaki çizgiler nedir derseniz, oraya da mektup yazmış cimcime.  ;)


Alfabe de harfler çok, biz daha çok çalışmalıyız çoook!



Yaşasın yazı yazmak!



Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder