9 Şubat 2018 Cuma

Kitap okumayı sevdirmek için öneri











Kitap okumayı sevdirmek için genelde kitap tavsiye edilir. Çocuğun yaşına uygun, resimli güzel hikaye kitapları... Bu defa ben size daha farklı bir tavsiyede bulunacağım. Kitap kaşesi!






Bahar'ım bu sene ikinci sınıfta, onu kitap okumayı sevdirecek yaşına uygun kitaplar aldım tabi; ama her bitirdiği kitap için kitabı bitirdikten sonra kitabın ilk sayfasına basması için kitap kaşesi yaptırdım. Bahar'ın resmi var kaşenin üzerinde ve adı da yazıyor.








Yarı yıl tatilinde evde her okudugu kitaba basması için onu teşvik ettim. Çok hoşuna gitti, kaşeyi basmak için kitapları hevesle okumaya başladı.

Tabi Ahmet, Bahar'ın eline aldığı her şeyi istediği için ona da resimli kaşe yaptırdım.










İki kaşeye toplamda 45 TL verdim. (kargo hariç)


Sadece kitap kaşesi değil, yaptığı resimlerin altına, ödevlerin üzerine, hediyelerin içine konulan kartların üzerine de kullanılıyor.

İlgilenenler yorum yazarsa, yaptırdığım yerin bilgilerini de verebilirim.

Sevgiyle kalın,
 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder