3 Temmuz 2014 Perşembe

Pamuk Prenses Dogum günü Parti Hazırlıkları -2


 Efendimm nerde kalmıştık ;)

Parti süslerinde yer alan Pamuk Prenses’in yerine paint programını kullanarak Bahar’ımın fotoğraflarını yapıştırdım; çünkü doğum gününün prensesi o. :)





Migros’tan aldığım prenses balonları ile etrafı süsledim. İçiçe geçen kalpleri yapmak ise hiç zaman almadı. Kırtasiyeden renkli karton almak yeterli. Yapımı merak edenler tıklayın.



Şu anda elde tutulan yazılı kağıtlar çok moda. Ben de hemen yaptım birkaç tane. Power Point programını kullandım. Çift taraflı bant ve kebap yaparken kullanılan çubuklar (sivri olmayan çubuklar, aman dikkat!) varsa parti günü çekilecek fotoğraflarda bu yazılar çok güzel bir anı olarak kalacak. Yalnız yazıları biraz büyük yazmakta fayda var, okunmayabiliyor.



Kek standı da benim eserim. Gerçi biraz uğraştırdı, evdeki malzemelerle yaptım çünkü, Hazırları da var, ekonomik aslında ama yine de benim gibi standı da yapayım isterseniz tıklayın.


Kurabiyeleri süsleme konusunda pek başarılı olduğum söylenemez. Şeker hamurlarını sevmiyorum ne yapim! Onun yerine daha önceki yazılarda paylaştığım kurabiye tarifine göre kurabiyemi yapıp üzerine Dr Oetker’in tüp glazürünü kullandım. İçinde 4 farklı renk tüp glazür var. Ben sadece kırmızıyı kullandım, yazımı yazdım. O bile yeterli bence, amaç önemli burada, şekil ikinci planda.



Baharım oldum olası gök kuşağını çok sever. O nedenle -maksat çocuğumu mutlu etmek diye düşünerek- temanın dışına çıkarak ozalitçide büyük bir gök kuşağı bastırdım. Dogum günü biteli çok oldu ama hala duvarımızda. :)



Devam edecek…



Sevgiler,


2 yorum:

  1. çok iyii harikaaalar ;))
    eline sağlıkk....

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Özlemcim, begendigine çok sevindim. Yorum yazdığın için de ayrıca teşekkürler!

    YanıtlaSil