1 Temmuz 2014 Salı

4 yaş doğum günü / Pamuk Prenses partisi

Benim kızım artık 4 yaşında, adı da Pamuk Prenses :)



Bu sene kızımın doğum gününün özel olmasını çok istedim; çünkü artık Baharım pastadaki mumları üflemenin keyfini çıkartabilecek yaşa geldi. :)

İşe plan yaparak başladım. Konsept belliydi zaten: Pamuk Prenses



Öncelikle,

1 - Pamuk Prenses kıyafeti alınması,

2 - Pamuk Prenses süslemelerinin yapılması,

3 - Davet edilecek kişilerin belirlenmesi,

4- Doğum günü pastasının nerden alınacağına karar verilmesi,

5- İkram edilecek yiyeceklerin belirlenmesi gerekliydi.



1,5 ay öncesinden hazırlıklara başladım. Hadi detaylarına bakalım:

PAMUK PRENSES KOSTÜMÜ : Çok sevdiğim arkadaşım Selcan, Bahar’a Pamuk Prenses kostümü hediye etti ve böylece kızım, ilk hediyesini almış oldu. Bahar’ın, kostümü ilk giydiğindeki mutluluğunu kelimelerle anlatamam. Selcancım tekrar teşekkürler canım, unutulmayacak bir hediye oldu. TAMAMDIR. √

SÜSLEMELER ( DOĞUM GÜNÜ PARTİ SETİ) : Süslemeler için sevgili Pınar Hanım’dan yardım aldım. Pınar Hanım’ın keyfekedersaatlerim@blogspot.com sitesinde hazır bir çok konsept bulunmakta. Pamuk Prenses konseptini oradan aldım. Bu sette, duvar afişi, top kek kalıpları ve süsleri, şişe / peçete etiketi, pipet süsleri, çikolata kılıfları, anı çerçevesi, kapı afişi, Pamuk Prenses ve Kraliçe maketleri bulunuyo, daha ne olsun. :) TAMAMDIR. √

Pınar Hanım size de yardımlarınız için çok teşekkürler, doğum günü parti setlerini yaparak hem biz anneleri hem de çocukları çok mutlu ediyorsunuz. Hem de hiçbir karşılık beklemeden, emeğinize sağlık!

DAVETLİ LİSTESİ: Madem özel bir doğum günü olacak öyleyse cumartesi günü arkadaşlarla, pazar günü aile arasında iki ayrı doğum günü olsun istedim. Ona göre liste hazırladım. Bahar’ın Pamuk Prenses kıyafeti ile fotoğrafını çektim ve gelecek olan misafirlere güzel bir davetiye hazırladım. Tabi Pınar Hanım’ın sihirli değneği davetiyeleri mükemmelleştirdi. TAMAMDIR.



PASTA SİPARİŞİ: Davetiyedeki fotoğrafı pastanın üzerinde güzel olacağını düşündüm ve fotoğraflı iki adet pasta siparişi vermek için Seyran pastanesi ile anlaştım. 3 numara yuvarlak pastanın üzerine olunca ekonomik oldu hem de. :) TAMAMDIR. √

İKRAMLIKLAR:

Tuzlular: Zeytinyağlı yaprak sarması ( bir ay önceden yapıp pişirmeden buzluğa koydum), kıymalı börek, mercimek köftesi, dereotlu poğaça, Amerikan salatası.

Tatlılar: Top kek, kalp kurabiye (çubukta) , piramit pasta ve ev yapımı limonata TAMAMDIR. √



Fotoğraflarla detayları size anlatmaya devam edeceğim.



Beklemede kalın!



Sevgiler,




5 yorum:

  1. Yeni gördüm postunuzu, güzel sözleriniz için çok teşekkürler :) Annelerin ince dokunuşları olmasa benim yaptıklarımın hiçbir güzelliği olmaz, öpücükler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinar Hanim arkadaslarimin cogu sitenizi yeni kesfetti. Herkes cok begeniyo yaptıklarınızı. Herkes adina tekrar teşekkürler! Sizi seviyoruz. ;)

      Sil
  2. Merhabalar...
    Google da pamuk prenses parti süsleme diyerek arayınca buldum sizi. Benim de 4.yaşına aralık ayında girecek bir kızım var. Ankara da yaşıyoruz.
    Kostümünüzü naptınız? Eğer duruyorsa ikinci el olarak bana satar mısınız?
    Teşekkürler.
    İyi günler...

    lalezeynep.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb Betty, eminim sen de kızına unutulmaz bir dogum günü yapacaksın. Kostüm hediye oldugu icin manevi degeri de var. Üzgünüm. Satmayı düşünmüyorum. Özellikle büyük beden istemistim. Anaokulunda kostüm partidinde de giysin diye. ;) Yani biz kostümü eskitmeyi düşünüyoruz. :))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil