10 Mayıs 2017 Çarşamba

Prenses Sofia -7 yaş doğum günü



İnstagramda beni takip edenler bilirler. Çekilişle Bahar, çok güzel bir Prenses Sofia elbise kazanmıştı. @bursamom ın güzel kızı Çakıl'ın çektiği kağıtta Bahar'ın adı yazıyordu ve Bahar bu elbiseyi o kadar çok istiyordu ki, temiz kalp işte. Bahar'ım kazandı.


Sonrasında Bahar'ın ölçülerini @yagmurkostutum e gönderdim. @yagmurkostutum gerek kumaş kalitesi gerekse dikişlerdeki özenli çalışması ile sahane bir Prenses Sofia  dikerek bize gönderdi.


Ben de bu defa dogum günü için evin dışında bir kutlama organize ettim.


Bir fast food şubesi ile anlaştım. Resimlerde neresi oldugu yazıyor.










12 çocuk için:


- Çocuk menüsü
- Pasta
- Annelere pasta ve kahve ikramı dahil


150 TL gibi güzel bir fiyata iki saat için oyun alanını kullanmamıza izin verdi.






Burada dikkat edilecek konular, şube yogunlugu nedeniyle haftaiçi bir gün seçme zorunluluğu ve dogum gününün oldugu saatte diğer müşterilen cocuklarının da oyun alanını kullanabilmesidir. Onun dışında Palyaço isterseniz 150 TL daha ödemek zorunda kalırsınız. Ekstra gelecek cocuklar için de sadece cocuk menüsü parası ilave ediyorsunuz. Dikkat edin kişi sayısını hesaplarken dogum günü çocugunu saymayı unutmayın.






Palyaçoyu şubede anlaşmalı olarak ayarlayabildiği gibi siz de dışarıdan çağırabiliyorsunuz. Palyaçodan yüz boyası ve şekilli balon yapmasını özellikle istedik. Çocukların çok hoşuna gidiyor, siz de isteyin bence.


Gelen çocuklarda, anneler de çok mutluydu. En mutlu kişi de dogum günü sahibi Prenses Sofia Bahar'dı tabi. Bu dogum günü de tarihe bu şekilde geçsin.


İyi ki dogdun Baharım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder