12 Mayıs 2015 Salı

Elsa (Karlar Ülkesi ) Partisi - 5 YAŞ DOĞUM GÜNÜ



Uzun bir aradan sonra herkese merhaba,

Bahar’a bir kardeş geliyor, o nedenle hamilelik sürecinde pek yazı yazamadım. Bahar’da olduğu gibi hafta hafta takip etmiyorum bebeğin gelişimini , Bahar’dan biliyorum ya ondan, yoksa hamilelik döneminde de yazı yazardım kesin. :)

Baharım 5 yaşına girecek Haziran ayında, ne kısmetse bebişim de aynı dönemde dünyaya gelecek. Ben de daha fazla ağırlaşmadan Baharımın doğum gününü Mayıs ayında kutlamak istedim. İyi ki de öyle yapmışım, çünkü ayaklarım şişmeye başladı bile şimdiden. Haziran ayında çok zor olurdu hazırlık yapmak.

Klasik her kız çocuğunun sevdiği Karlar Ülkesi Elsa konseptli bir doğum günü hazırladım.



Elsa kıyafetini herkes bulabiliyor ama ben bir tık daha ileri giderek Elsa saç örgüsü, tacı ve asasını da yurtdışından sipariş ettim. Ev süslemelerini zaten vazgeçilmezim keyfekedersaatlerim.blogspot.com sitesinden hazırladım.

 İlave olarak cupcake süsleri olan kar tanelerini çubuğa değil de misina ipliğine yapıştırarak salonun ortasındaki avizenin kenarlarından sarkıttım ve kar yağıyor izlenimi verdim. İpleri görünmediği için çok güzel durdu. Denemenizi tavsiye ederim.

Pastamız Seyran Pastanesi’nden. Elsa fotoğraflı ve kar tanesi süslü. Çok taze idi. Buradan onlara da kaliteli hizmet, zamanında teslimat ve profesyonellikleri için çok teşekkür ediyorum. Pastanın fotosu:



Cupcake standını pazardan aldım. Beylikdüzü pazarı meşhurdur, gezmenizi tavsiye ederim. Tabi yeni yerinde. Üzerinde de keyfekedersaatlerim sitesindeki Elsa maketini koydum.



Menüde cupcake kalıplarında kumpir (herkes çok beğendi.) , mercimek köftesi, baklava yufkasından börek, 5 yaş kurabiyesi, tuzlu kurabiye, ıslak kek tarifi ile yapılmış cupcake vardı.

5 yaş kurabiye kalıbı ile şeker hamurlu kurabiye yapmak çok zevkliydi. Bir de isim kaşesi aldım. O da pasta malzemeleri satan yerlerde bulunuyor. 5 yaş kalıbını, şeker hamurunu ve isim kaşelerini Beylikdüzü’nde Tuana Pasta Malzemeleri dükkanından aldım. Bebeğim için de hastane çıkışına kurabiye yapabilirim aslında. O da bir sonraki yapılacaklar listesinde yerini alsa iyi olacak.



Gelenlere de hediye olarak Fotomagnet sitesinden buzdolabı magneti hediye ettik. Bahar’ın resminin olduğu magneti cupcake standının üzerinde görebilirsiniz.



Her şey çok güzeldi. Gelenlere ayrıca Bahar’ın doğumundan 5 yaşına kadar olan 200 adet fotoğrafı slayt gösterisi ile izlettik. Herkes çok duygulandı. 23 Nisan bale gösterisini de kaçıranlar için tekrar açtık. Baharcık gelenlere yüz boyası yapmaya çok hevesliydi. Bisiklet hediyesini görünce o kadar sevindi ki gelenlere yüz boyası yapmayı unuttu. Neyse onu da 6. yaş günü kutlamalarında yapar artık.



İyi ki doğdun Baharımız, seni çok SEVİYORUZ!


2 yorum:

  1. nice 5 yaşları hep beraber kutlamanız dileklerimle.. Allah tüm ailenize sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür yaşamayı nasip eder inşallah.. geçmiş ve gelecek güm doğum günleriniz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bu güzel yorumunuz sayesinde 6. yaş günü yazısını yazdım. Çok teşekkür ederim.

      Sil