27 Eylül 2017 Çarşamba

Parabensiz cilt bakımı ve makyaj temizliği

Organik Hindistan Cevizi Yağı


Her derde deva bir yağ, tamamen doğal. Öyle ki yemeklere bile konulabiliyor. Bebeklerin cildine bile sürülüyor. Hamilelikle cilt nemlendirici olarak kullanılıyor. Soguk ortamda katılaşıp mum görünümünde ama sıcak havalarda eriyip su kıvamında oluyor.


Göz makyajı gibi zor makyajları bile temizliyor. Cildi nemlendiriyor. Ben artık makyaj temizleyici almıyorum, nemlendirici almıyorum hatta deodorant bile almıyorum. Tüm ihtiyaçlarımı hindistan cevizi yağı ile gideriyorum. Tabi organik olan güvendiğiniz bir yerden almanız önemli.


Ayrı bir kavanoza koyarak hani şu bebek şekeri konulan küçük kavanozlar var ya onlar en ideali. Ona kullanacağınız kadarını koyun. Makyaj pamugunu batırıp makyajınızı silin.


Küçük bir kaba alın, içerisine karbonat koyun. Koltuk altınıza sürün, en doğal deodorant. Ayrıca hindistan cevizi kokusu çok hoş bir koku.





Benden söylemesi, kozmetiğe servet ödemeyin. Doğal yaşayın.




Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder